Wist u dat wij gratis leveren
bij bestellingen vanaf € 100,- ?

Bezorgen, betalen en retourneren

Bezorgen - Gratis bezorging vanaf € 100,-

Bestellingen van Wijnpakkettenonline.nl worden bezorgd van dinsdag t/m zaterdag en uitgevoerd door PostNL. Indien de ontvanger niet thuis is bij aflevering zijn er een aantal mogelijkheden die de koerier kan ondernemen:

In alle gevallen zal de koerier een kaart in de brievenbus achterlaten waarop de ondernomen actie is aangegeven.

Leeftijdscontrole nieuwe alcoholwet

Per 1 juni 2021 is de nieuwe alcoholwet van kracht. Wij dienen hierbij te controleren of de ontvanger van het pakket 18 jaar of ouder is. Zodra wij je bestelling opsturen, maken wij gebruik van een legitimatieplicht. Dit betekent dat je je aan de bezorger moet legitimeren. De bezorger controleert of jij 18 jaar of ouder bent, op deze manier voldoen wij aan de nieuwe alcoholwet en garanderen wij dat al onze ontvangers 18 jaar of ouder zijn. Zorg er hiervoor voor dat je jezelf kan legitimeren bij ontvangst van het pakket. Ook wanneer je pakket is afgeleverd op een afhaalpunt is legitimatieplicht van kracht. Zorg er daardoor altijd voor dat je een geldig legitimatiebewijs bij je hebt wanneer je je pakket gaat afhalen bij een afhaalpunt.

Verpakking & bezorgkosten

De medewerkers van Wijnpakkettenonline.nl zullen uw zending altijd met de grootste zorgvuldigheid verpakken. Heeft u speciale wensen? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Voor het bezorgen in Nederland gelden de volgende tarieven:

Voor het bezorgen buiten Nederland gelden de volgende tarieven:

Wij kunnen wereldwijd bezorgen. Voor bedrijfsspecifieke oplossingen maken wij graag een offerte op maat, neemt u hiervoor contact met ons op.    

Levertijd

Op werkdagen kunnen de voor 16.00 uur geplaatste bestellingen de volgende dag nog bezorgd worden. Grote aantallen worden in overleg binnen een bepaalde periode of op een voorkeursdatum afgeleverd.

Bezorgstatus

Zodra uw bestelling door Wijnpakkettenonline.nl is verwerkt, wordt deze overgedragen aan PostNL. Hiervan ontvangt u per email bericht met daarin uw Track en Trace code waarmee u uw bestelling online kunt volgen. Uw bestelling zal op de door u gekozen bezorgdatum, welke in de email staat vermeld, worden afgeleverd.

Wilt u meer informatie over de bezorgstatus van uw bestelling? Neem hierover dan contact met ons op. Onze medewerkers kunnen u altijd op de hoogte brengen van de bezorgstatus.

Betalen

Wijnpakketten online bestellen is bij ons gegarandeerd veilig en betrouwbaar. Wij zijn in het bezit van het webwinkel keurmerk dat landelijk wordt erkend door de consumentenbond waardoor u de garantie heeft veilig en betrouwbaar online te winkelen. Jaarlijks wordt onze website gescreend door het webwinkel keurmerk of wij nog aan al de eisen voldoen om het keurmerk te mogen voeren.

Betalen middels vooruitbetaling

Indien u als particulier een bestelling plaatst bij Wijnpakkettenonline.nl wordt uw bestelling middels vooruitbetalen geplaatst. Vooruitbetalen is mogelijk via iDeal, Bancontact, PayPal, bankoverschrijving of Creditcard. 

iDEAL of Bancontact

iDEAL en Bancontact is snel, simpel en veilig online betalen via uw eigen bank. Heeft u toegang tot internetbankieren? Dan kunt u zonder speciale software gebruikmaken van iDEAL of Bancontact. U selecteert de bank waarbij u bent aangesloten en vervolgens kunt u middels internetbankieren de betaling voldoen. Voor het betalen via iDEAL of Bancontact worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Creditcard en PayPal

Bij Wijnpakkettenonline.nl kunt u ook met uw MasterCard, MAESTRO, VISA, PayPal en V-PAY betalen. Uw creditcard gegevens worden beveiligd verstuurd en niet opgeslagen. Voor het betalen via creditcard worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Vooruitbetalen via bankoverschrijving

U kunt ervoor kiezen om het totaalbedrag via een bankoverschrijving over te maken aan wijnpakkettenonline.nl. U dient dan zelfstandig de betaling te voldoen via internetbankieren of via een schriftelijke overschrijving naar rekeningnummer NL09 RABO 0351 0419 23 t.n.v. Wijnpakkettenonline. Vermeld hierbij uw bestel/factuurnummer. Voor een betaling middels bankoverschrijving betaalt u niks extra. 

Vooruitbetalen is een veilige manier van betalen die geen extra kosten met zich meebrengt. Wel zal het bedrag 1 tot enkele dagen (afhankelijk van uw bank) onderweg zijn voordat het bij wijnpakkettenonline.nl wordt bijgeschreven. Dit kan een vertraging opleveren in de levertijd van uw bestelling. Zodra de betaling binnen is, ontvangt u hiervan een bevestiging en wordt diezelfde dag uw bestelling in behandeling genomen.

Betalen middels factuur

Als zakelijke klant van Wijnpakkettenonline.nl is het mogelijk om op rekening te bestellen. U dient hiervoor contact met ons op te nemen. Wij mailen u de factuur welke u kunt voldoen. Nadat de betaling hiervan binnen is dan versturen wij de bestelde producten naar u op.

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@wijnpakkettenonline.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Klachten

  1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekendgemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
  2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 2 maanden volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
  3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  4. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
  5. Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).
  6. Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft.
  7. Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.
Scroll naar top